Näppärien kooderien ohjelmointikilpailu:

PRISONER'S DILEMMA - Vankipeli

Vaihe 2:n säännöt

Lue ensin Vaihe 1:n säännöt. Siihen tulevat seuraavat muutokset:

Tämä ohjelmointikilpailu on avoin kaikille; myös niille, jotka tuntevat ennestään Prisoner´s Dilemman, josta käytän nimeä Vankipeli.

KILPAILUN EHDOT

Kilpailutyön voi jättää koska tahansa, ja se lisätään pelien joukkoon niin kauan kuin tämä WWW-sivu on paikallaan eikä se ole toiminnaltaan samanlainen minkään jo jätetyn työn kanssa. Edelleenkin kiellän sellaisten töiden lähettämisen, jotka tietoisesti synkkaavat keskenään yhteen ja sortavat kaikkia muita. Siis työ saa kyllä tunnistaa itsensä, mutta kukaan ei saa lähettää sarjaa töitä, jotka tunnistavat toisensa.

Jos kilpailutyö perustaa toimintaansa johonkin valmiiseen algoritmiin, on hyvän tavan mukaista ilmoittaa lähde.

Evoluutiotestipenkkiä ei vielä ole, enkä ole varma, kirjoitanko sitä.

Pääpalkintoa ei enää ole. Jos joku kuitenkin siirtyy kilpailun kärkeen, saatan ottaa vapauden tarjota siitä munkin (vapaasti Hermitecin ruokala, Hervanta, Tampere).

Tätä kilpailukutsua saa levittää vapaasti.


Tämänhetkinen versio kaikkine lähetettyine algoritmeineen.